Just nu


Hugo och Alice ligger och spelar på varsin iphone, så söta :)


Helloo sweeties !!


Nu närmar vi oss 1:a advent med stormsteg och visst är det lite mysigt !?? det tycker i alla fall jag, och nej jag ska inte skriva att det hade varit ännu mysigare med lite snö så här till 1:a advent och allt. Känns helt okej för min del att det är barmark !! ;)

Tidigare ikväll har jag faktiskt suttit och letat lite julmusik. Tycker det är så svårt att hitta "rätt" julmusik då jag helst inte vill lyssna på sådär vidare värst sprallig julmusik utan helst åt det lugna håller. Denna kommer alltid tillhöra en av mina absoluta favoriter. Helt underbar !


Sötnosarna !


Om en liten stund ska jag faktiskt ta och tappa upp ett bad och lägga mig och bläddra igenom nya mama (hann inte läsa färdigt hela sist jag satte mig för att bläddra igenom den) och bara koppla av. Det behövs verkligen ibland vill jag lova. Få rensa tankarna lite från alla olika nervsystem, aktionspotentialer och synapser som snurrar i huvudet på mig :)

Senare ikväll (när Hugos somnat) är det dags att plugga några timmar till så nu är det bäst jag sätter fart här hemma med allt jag ska göra !


Önskar er en fortsatt mysig kväll

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0