House doctor


Idag fick jag äntligen hem mitt lilla paket med innehåll från danska house doctor. I paketet låg bland annat dessa två renar som ska få hänga i granen i jul.


Heej raringar !!


Denna tisdag har för mig varit ungefär som gårdagens måndag. Föreläsning om rörelseapparaten på förmiddagen och förberedelser inför morgondagens seminarium om nervsystemet på eftermiddagen, fullt upp hela dagen lång med andra ord, och då har jag fortfarande inte riktigt pluggat färdig ännu, puuuh !!


På vägen hem från universitetet idag hämtade vi Hugos storebror Filip (som ville komma hem till oss och göra matte läxan och leka med lillebror så klart) vid hans skola för att sedan hämta lillklimpen på dagis. Gissa om Hugo blev glaaad när storebror helt plötsligt klev in på dagis, så rart !! :)

Nu ska jag ta och göra iordning mig en S T O R kopp te sedan är det plugg, i alla fall minst en timma till innan jag äntligen kan krypa upp i soffan och vila ögonen på tvn en stund...




Good night girls !!





Kommentarer
Postat av: Linda - Harmony Home

Så söta! Fint med silver i granen.



Hoppas du får en fin onsdag /Linda

2011-11-23 @ 06:07:00
URL: http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0