Välkommen måndag


En kalasklädd Hugo i väntan på att få gå hem till Alice som fyllde 14 år i lördags.


God morgon måndag !!


Här hemma har vi varit uppe i med tuppen idag. Hugo och pappa J har redan åkt iväg mot dagis och jag ska snart bege mig iväg till universitetet. Seminarium om rörelseapparaten är vad som står på schemat idag, puuuh ! plugg plugg plugg.


Detta härliga humör har Hugo varit på precis hela helgen, såå mysigt !


Senare i eftermiddag (eller kanske snarare ikväll) ska jag sätta igång och plugga inför tentan. För om lite mer än en vecka kommer första tentan på kursen medicin A. Så mer eller mindre H E L A denna vecka kommer bestå av massor av plugg...


Hmm, vad hänger det här för något spännande !!?

Men nu är det rörelseapparaten som gäller och allt vad de innebär ;) så nu har det blivid dags för mig att sätta lite fart här hemma så jag kommer iväg någongång.

Hoppas ni får en riktigt härlig måndag...


Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Elin

vilken fin silverstjärna, vad kommer den ifrån? :)

2011-11-28 @ 17:11:01
URL: http://dareling.blogg.se/
Postat av: Malin

Två superfina stjärnor!! Fast det ena va snäppet finare :)

2011-11-30 @ 11:12:27
URL: http://siljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0