Vegetariskt


En enkel thaisoppa med koriander och vårlök mumsade vi på här hemma tidigare ikväll. Skulle kunna leva på olika soppor och sallad, så himla gott.


Välkommen underbara onsdagskväll


Denna onsdagskväll har jag längtat såå mycket efter. Nu är seminariet om nervsystemet avklarat, vilket känns väldigt skönt! Men ingen vila här inte, nu gäller det att ta tag i rörelseapparaten och börja förbereda sig inför de seminariet puuh !

I morse lovade jag Hugo att vi skulle gå ut och leka när vi kom hem. Väl hemma trotsade vi det tråkiga novermbervädret och klädde på oss regnställen och gick ut i friska luften. Vi började med att gunga och göra kakor i sanden, sedan åkte vi (Hugo) rutschkana och efter att vi gjort de gick vi och hämta Hugos cykel och cyklade en sväng :) var riktigt skönt att vara ute ett tag trots vädret...

Nu har jag dock en liten kille här hemma som ska hoppa i säng bums (!), imorgon är det upp tidigt som gäller. Sen ska jag spendera en timme med att förbereda mig inför morgondagens laboration innan jag äntligen kan få slå mig ner i soffan en stund.


Önskar er en fortsatt mysig kväll

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0