Hugo hjälper till


Igår eftermiddag var vi en sväng till farmor och farfar Arnes hus för att sätta upp ett "stängsel" runtom trädgården på baksidan av huset, och Hugo ville så klart hjkälpa till han med.


God morgon onsdag !!!


Back on track är vad vi är här hemma snart, vilket känns vääldigt skönt. Förkylningen verkar dock hålla i sig men det är ju såna tider. Nu på morgonen har Hugo och jag byggt med briojärnvägen, så nu är golvet på Hugos rum täckt av en jätte (jätte) stor järnväg :)


En liten kille på upptäcktsfärd :)


Om en stund har det blivit dags att ta tag i lite studier. Känns som om jag hamnat lite efter nu när vi varit krassliga här hemma. Men det får jag rätta till nu, för om snart tre veckor kommer första tentan (!!) och den vill man ju inte missa.

Nu är det bäst jag sätter fart...


Ses kanske senare

KRAM J



Kommentarer
Postat av: P!

Hej vad fin blogg du har!



Kram

2011-10-20 @ 14:39:10
URL: http://pariisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0