Måndag & ny vecka


Dagens lunch: Räksallad med pasta och bulgur hos Philip på Vasa Express


Välkommen måndag


Idag kändes det riktigt skönt med måndag och ny vecka. Imorse lämnade jag Hugo på dagis vid 9-tiden sedan åkte jag tillbaka hem igen för att möta upp Frida. Vi har sedan spenderat hela förmiddagen med att förbereda våran presentation som vi ska ha om två veckor.

Efter att Frida åkt passade jag på att fortsätta att plugga lite inför den skriftliga tentan i kursen Barn synutveckling. Har med andra ord fått en hel del gjort denna måndag !

Vad har vi mer hunnit med denna måndag ??? Det blev en tur in till mormor och morbror Jakob med efter dagis och nu har Hugo krupit upp i soffan tillsammans med Sune (en av våra två katter) och tittar på "Bilar". Om en stund är det dags för middag, men innan dess ska jag lägga mig i ett varmt bad, sköönt !!



På återseende girls !!


KRAM J



Kommentarer
Postat av: Katarina

Ser gott ut !

Är det Vasa express på Marieberg galleria??

Kram Katarina

2011-10-26 @ 00:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0