Nu kör vi !!




Gooood mooorgon raringar !!!


Så här ser det ut på mitt kökbord just nu, ingen härlig frukost dukad direkt ;) Nej inte idag, för nu ska det pluggas så det står härliga till.

Vi har nämligen fått en hemuppgift som ska vara klar i början på november, och det gäller att inte bara ha svarat på alla frågorna utan jag måste kunna allt utantill också, puuuh !!

Frågorna kan till exempel se ut så här:

Rita ett öga schematiskt på följande sätt, Cornea, främre kammaren, iris, sclera, choriodea, corups ciliare, zonulartrådar, näthinna samt synnerv.

Eller rita primära synbanorna schematiskt med retina, n.opticus, tractus opticus, chiasma, CGL, radiatio och synbark. Intressant eller hur !?!? :) det tycker i alla fall jag, men nu ska jag inte trötta ut er med mina studier totalt !

Senare i eftermiddag har jag en liten date inplanerad med min fina vän Alexandra (lääängtar) skulle nog gissa på att det blir en liten shoppingrunda och så lite god mat på de och kankse ett gott glas vin med !?? mums :)

Nu: Pluggdags


På återseende

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Sofie

MEN !! Du är jämnt så himla snygg !!



Kramar Sofie

2011-10-25 @ 10:29:05
Postat av: Anna

Duktiga du, lycka till :)



Kramisar /AnnaS

2011-10-25 @ 11:33:10
Postat av: Liw

hittade din blogg idag och hit kommer jag igen, lätt :) fina bilder och mycket inspiration!

2011-10-25 @ 15:01:08
URL: http://finalyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0