Kalasfirande

 
Lilla kusin Svea var så klart med och firande Hugos födelsedag i lördags. På bilden längst ner till höger har hon hittat en av Hugos presenter och en väldigt spännande sådan :)


Heej sötisar


Måste ju visa er lite bilder från helgens kalasande. Blev dock ett väldigt lugnt firande då Hugo inte varit så där värst jätte pigg i helgen. I ärlighetens namn är vi lite förkylda hela familjen. Men idag känns det i alla fall som om vi är på väg åt rätt håll, skönt !


Hugo tyckte det var såå kul att öppna alla presenter, och det var det visst fler som tyckte ! (om ni tittar riktigt noga på bilderna så kan ni nog se vem jag syftar på) Hugo vill även passa på att tacka för alla fina presenter, tusen tack !
 
 
Just nu har min lille sjukling här hemma krypit upp i soffan och lagt sig till rätta under en varm filt och ligger nu och tittar på "Tingeling". Tror bestämt att jag ska göra honom sällskap :)
 
Om en liten stund ska jag bädda ner Hugo i sin vagn och ge mig ut för att gå en liten promenad, kan ju inte skada med lite friskluft, det kan kanske göra susen !!??


På återseende senare
 
KRAM J


Trackback
RSS 2.0