För snart ett år sedan




God morgon sunshines !!


Igår kväll precis innan jag gick och la mig satte jag mig framför datorn för att titta igenom lite olika bildmappar. Till min förvåning fann jag dessa bilder, tagna den 11 oktober förra året (!!???) och jag kan tillägga att vi bor inte i norrland...

Herrejösses så fort man glömmer. Jag vet mig minnas att hösten av något kort förra året, men så här kort? snö i mitten av oktober är inte okej, brrrr.

Idag har vi i alla fall ingen snö utanför fönstret utan något mer behagligare väder i form av växlande molnighet men med risk för regn :)




Med dessa sprudlande färgglada bilder önskar jag er nu en underbar tisdag :)


På återseende

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefina bilder, men ack så tråkigt väder. Men förhoppningsvis så får vi en lååång härlig höst med bara några få dagar regn. Men närking som jag är, så tror jag ju mer på massa regn=((



Puss

2011-09-20 @ 11:41:52
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är lustigt hur fort man glömmer.

2011-09-20 @ 13:02:15
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0