Höst på riktigt




Höstig högrevsgryta


Nu känns det verkligen som höst här hemma. Kvällens middag bestod nämligen av J's högrevsgryta med kokt potatis, kokta morötter, inlagd gurka och svartvinbärs géle. Såå otroligt gott !

Ikväll har vi även besök av bästaste farfar här hemma. Hugo har längtat såå mycket efter sin farfar och jag kan berätta att det har varit full rulle här precis hela kvällen :)




Imorgon är Hugo ledig från "dagis" och vi ska umgås med farfar precis hela dagen för senare på eftermiddagen måste farfar bege sig hemåt igen. Hugos farfar bor nämligen på Gräddö utanför norrtälje vilket gör att vi inte kan träffas så ofta. Som tur är har farfar planer på att flytta ner till oss inom en snar framtid :)

Nu ska jag snart slå mig ner i soffan och vara lite social en stund, sedan väntar sängen. Måste erkänna att jag är riktigt trött idag (!?) beror kanske på vädret...


På återseende

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Anna

Gott med höst grytor. Har du möjligtvis ett recept att dela med dig av? :)



God natt kram

/Anna

2011-09-20 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0