Mer inspiration



Kallskafferi Anno med detaljer som vittrar om svunna tider, det är ju bara sååå snyggt, har dock ett välidgt snyggt pris med. Skåpet är ditt för 100 000 :- och finns att köpa hos Tibro kök.

Taklampan Tigris från Watt & veke är inte heller fy skam och dessutom betydligt billigare än skafferiet ;)




De svarta stolarna från Eames är inte heller så tokiga, eller vad säger ni??? dom skulle i alla fall jag mer än gärna ha i mitt kök :) Sen kan jag bara inte låta bli att bli inspirerad av den snygga tavelväggen (är nog lite tokig i just "tavelväggar) snyggt helt enkelt.


Goood morgon onsdag


Tänk, redan onsdag (!!) det går fort när man har roligt eller hur är det man brukar säga ?? Jag har nog inte lägtat så här mycket till helgen på väääldigt länge. Självklart är det jätte kul att ha veckan fullspäckat med allt från "metoddagar" till dagar med förälsning efter föreläsning, men man blir så trött vill jag lova...

Om en liten stund ska jag bege mig till "dagis" med Hugo, och idag hoppas jag på att det går bättre att lämna honom än vad det gjorde igår (fick lämna en ledsen liten kille med krokodiltårar i ögonen) mammas älskade lille prins :(

Men nu är det nog bäst att jag börjar klä på Hugo och mig själv för den delen, sen ska vi ge oss iväg. Hoppas ni får en härlig onsdag tjejer !!


På återseende.

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0