En favorit


En av mina absoluta favoriter på den alkoholfria hyllan är just denna. Chapell Hill, den är såå fantastisk god. Enligt min smak inte för syrlig och inte för söt, och bäst av allt nu kan man till och med köpa den på Ica fick jag se här om dagen (!)


God morgon sweeties


Oj oj oj så trött jag var när jag kom hem igår, blev en minst sagt lååång dag igår och var inte hemma förens vid 17-tiden. Kan erkänna på en gång att jag var så trött att jag varken orkade blogga eller sitta vid datorn över huvud taget !

Men idag tar vi nya härliga tag. Föreläsningar och grupparbeten står på schemat idag. Fördjupning inom färgseendet och förberedelser inför redovisning av PM. Väldigt intressant :)

Även idag har jag en lång skoldag framför mig och slutar inte förens vi 17, då blir det att skynda sig hemåt och fräscha till sig för klockan 18 ska jag äta middag på Stora hotellet tillsammans med alla härliga tjejer i "klassen". Ser jag framemot mycket !!

Nu: Dricka en stor latte och ge sig iväg. Hoppas ni får en härlig tisdag, njut av värmen !! (här ska vi nämligen få runt 18 grader idag, helt otroligt eller hur !!??)


KRAM J



Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad nu? Varför spanar du in de alkoholfria vinerna?=))

2011-09-27 @ 08:49:29
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Tack för det tipset! Den måste jag genast prova, den ser verkligen god ut :)

2011-09-27 @ 14:33:35
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Malin: hihi jaa det kan man ju undra =))



Jenna: Så lite så, och jag kan säga att den är super god!! Tycker faktiskt den passar att dricka till vissa maträtter med =)



Kraam Julia

2011-09-27 @ 22:06:56
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: Malin

;-))

2011-09-28 @ 08:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0