Veckans blogg




God morgon freeedag !!!


Vill börja denna fredag med att välkomna alla er nya läsare, det är verkligen jätte kul att ni är så många som kikar in hos mig varje dag, det gör mig så glad. Förra veckan fick jag en förfrågan från en av redaktörerna blogg.se om jag skulle kunna tänka mig att vara veckans blogg på deras familjesida, och jag svarade så klart ja :)

Nu till något helt annat: Visst är det skönt med fredagar ??? Jag älskar fredagar, tycker dom är helt underbara. Denna fredag har vi dock massor att stå i och en hel del som ska hinnas med, för imorgon ska vi ha en liten "pysseldag" här hemma och som jag har längtat! Nu ska alla sommarblommor väck och så ska det planteras ljung i massor och så ska höstlökarna få komma ner i backen med.

Söndagen har vi planerat att spendera i skogen. För det går rykten om att det finns hur mycket kantareller som helst i skogarna just nu (trattkantarller då alltså) och det är ju bara sååå gott !!


Önskar er en underbar fredag !!

På återseende raringar

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Malin

Med detta kalasväder, så är det ju jättehärligt att göra lite höstfint ute. Eftersom vi flyttar om en månad, så känns det ju sisådär att plantera ljung nu, men jag får väl vänta o göra julfint istället. Hoppas ni får en mysig helg. Vi funderar oxå på att ge oss ut i skogen i helgen. Hoppas detta fantastiska väder håller i sig.



Vad roligt när ens blogg uppmärksammas. Å jag tycker det är så mysigt att gå in å läsa din blogg och titta på alla vackra foton Du lägger upp. Jag kommer alltid vara en trogen läsare. Det vet Du.



Puss <3

2011-09-23 @ 11:05:11
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Heej Malin !

Förstår att det kan vara svårt att finna inspiration när ni ändå snart ska flytta. Du får satsa på att göra julfint istället :)



Vad kul att du gillar min blogg guumman, det värmer alltid.



Puss & Kram till dig

2011-09-24 @ 18:49:21
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0