Dinner with friends


Igår kväll hade vi våra fina vänner Anki och Rickard här på middag. På menyn stod det älgstek, kokt potatis, rödvinsås samt en kantarellsås och rårörda lingon till, såå gott ! På bilden ovanför är favvo servetterna från Day home som jag klickat hem hos Blackballoon, för er som bor i Örebro så finns dom även att köpa hos CE Inne Ute.


Välkommen söndag


Oj så fort det gick, redan söndag och snart är helgen över för denna gången. Längtar inte det minsta till kommande vecka då jag vet att den är helt fullproppad med en massa måsten hit och dit och det mesta innefattar studier, seminarier och hemtenta för att vara mer exakt...


Ljuslyktorna är från Tine K och även dom har jag klickat hem från Blackballoon.


Nu ska jag försöka fånga denna söndag och det tänker jag börja med att göra genom att dricka en stor latte, (mums!!) sen ska jag ta mig igenom Jonas Gardells bok  "Ett Ufo gör entré" och då är det snabba ryck som gäller för den ska jag ha läst ut tills imorgon förmiddag !! 



Önskar er en fortsatt härlig söndag


Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Camilla

Day Home gör så fina servetter & all inredning är ju fin föresten (:

2012-04-15 @ 20:26:54
URL: http://Http://soglam.blogg.se
Postat av: Malin

Supersnygga!

2012-04-19 @ 21:34:26
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0