Egen tid


Elle - Interiör & en stor kopp te = Egen tid


En liten uppdatering...


Oj vilken nattuggla jag gått och blivit, kommer i säng allt senare för var dag som går känns det som, hmm inte alls bra. Tidigare ikväll (när Hugo somnat) passade jag på att bläddra igenom det senaste nummret av Elle -Interiör, Wow så mycket snyggt det var i detta nummer. För att inte tala om förra nummret !! Massor med massor av inspiration! :-)

Har varit såå sugen en längre tid på att göra om i vardagsrummet, och nu blev jag inte mindre sugen ;-) Det ska bland annat upp lite nya hyllor, vardagsrummsbordet ska bort och så ska jag se till att få upp lite tavlor med, lite ny kulör på väggarna vore inte heller fel, oops blev en låång lista :-)



Visst är det allt lite mysigt med påsken, även om vi inte firar denna högtid mer än Påskharen kommer med Påskägg åt barnen så känns det ändå lite speciellt.


Hoppsan vad klockan blev mycket helt plötsligt, dags att krypa ner i sängen tror jag så man orkar upp imorgon.
Sov så gott raringar...


Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka underbara bilder!

2012-04-10 @ 02:37:03
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0