En ledig dag


Mor & son värmer sig vid elden, för jag måste nog erkänna att det var ingen vårvärme ihelgen när vi var ute på våran lilla utflykt och åt pick-nick och grillade banan med chocklad i ;-)


Välkommen lediga tisdag !!



Denna tisdag är vi så gott som lediga hela familjen (har dock en del läsande att ta tag i ikväll inför föreläsning imorgon) Känns nästan lite overkligt att vara ledig mitt i veckan (!) man vänjer sig fort vid nya rutiner med tanken på att ledighet mitt i veckan inte hörde till ovanligheten i mitt jobb...


Dricker lite päronsaft i solen.


På tal om jobb (eller snarare att inte jobba) så sökte jag lite olika kurser och program till hösten, så  nu gäller det att hålla tummarna för att man kommer in, och helst på förstahandsa alternativet !! Spännade spännande, dessvärre får jag vänta tills mitten av juli innan jag får något besked!! 

Nu: En stor latte och ett knäckebröd med lite leverpastej på (mumms!!), sen ska vi ut och åka en sväng :-)


Önskar er en fin tisdag

Kraaam Julia



Kommentarer
Postat av: Karin

Vad mysigt ni ser ut att ha det!

kram

2012-04-03 @ 15:08:13
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Vilken mysig dag söta..Ha en fin kväll.kram

2012-04-03 @ 20:10:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emõke

Så mysigt!

2012-04-04 @ 20:45:32
URL: http://prinsaroprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0