Hemtenta


Då var det dags att börja med hemtentan ordentligt. Denna färmiddag har jag valt att börja med frågan om "Erkännande" och då ska vi utgå från Gardells böcker "Ett UFO gör entré" och "En komikers uppväxt".


Välkommen lördag !!


Och så blev det lördag och jag har redan satt igång med pluggandet för dagen. Känner att jag vill få gjort denna hemtenta så fort som möjligt så jag slipper ha den hängandes över mig.

Men nu ska jag iallafall ta en liten paus för snart kommer morfar över på en liten fika och om en stund kommer även farmor över. Skönt med en liten break, det behövs.

Senare i eftermiddag ska jag packa väskan och bege mig hem till mormor där jag hade tänkt vara tills imorgon eftermiddag och jobba med min hemtenta. Kan nog inte längta mer till torsdag eftermiddag än vad jag gör nu :-) (då ska nämligen hemtentan vara inlämnad).



Önskar er en härlig lördag!!

Kraaam Julia



Kommentarer
Postat av: Annika Soulcityguide

Sv: Ja nu är det inte alls jobbigt längre, de är ju 9 år och fixar det mesta själva.



Mysigt att träffa de äldre släktingarna:) Lycka till med hemtentan!

Kram Annika

2012-04-22 @ 21:39:28
URL: http://soulcityguide.blogg.se/
Postat av: Emõke

Älskar lycktorna på bilden, vart finns de att köpa? Hoppas det går bra med tentan!!

2012-04-23 @ 18:24:33
URL: http://prinsaroprinsessor.blogg.se/
Postat av: Annika Soulcityguide

Jag har också använt Doves som bygger upp färgen och den tyckte jag var ganska bra. Men jag vill ha något som funkar till både kropp och ansikte :)

Rapport kommer!

Kram

2012-04-23 @ 22:53:21
URL: http://soulcityguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0