Tidigare ikväll


En av mina favorit rätter. Grillat tillsammans med en god sallad och en helt underbart god tzatziki, enkelt & gott !!


Tonight's dinner


Denna onsdag blev inte riktigt som det var tänkt, på schemat för dagen stod plugg för mamma och dagis för Hugo men det blev istället VAB för mamma och en lugn hemmadag för Hugo som har haft ont i magen idag, lille plutten :(

Men efter några varma bad så var han på benen igen, inte lätt när man har en krånglande mage varken som liten eller stor. Så imorgon tar vi nya tag och håller tummarna för att jag får väcka en pigg liten kille :-)


Är fortfarande nästintill proppmätt trots att det var ett bra tag sen vi åt. Tänk att man kan bli så mätt trots att man bara ätit en liten kött bit och en sallad :-) mums !!


Om en liten stund ska jag slå mig ner i soffan med en liten latte tror jag nog det får bli. Jag tillhör nämligen dom som kan dricka kaffe hur sent som helst och ändå somna så fort jag lägger huvudet på kudden. Inte helt fel om ni frågar mig ;-)


På återseende imorgon igen

Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Åh fy så gott!



Jag kan också dricka kaffe sent på kvällen, känner absolut ingen som helst kick någon gång när jag dricker det!



Ha en fin helg!

2012-04-14 @ 23:00:32
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0