Early Sunrise

 
På köksbordet här hemma står detta doftljus just nu, min absoluta  F A V O R I T bland yankee candle !!!
 
 
 
 
  Heellooo raringar !!
 
 
 
 

Denna lediga tisdag startade vi med en sovmorgon till 09.15 ungefär :-) sedan fick det bli frukost i sängen framför barnkanalen, och helt plötsligt kändes det som om det var lördag morgon och inte måndag morgon, lovely !!!
 
 

Efter att vi tittat på lite barnprogram ett bra tag gick vi ut på baksidan Hugo och jag för att fixa iordning lite med poolen. Hugo ville så klart bada när han fick se hur fint väder vi hade utanför fönstret (visade sig däremot inte alls vara speciellt skönt ute, närmare bestämt 16 grader !!!)
 
 
 
Men min lille buse ville bada ändå (!!) själv svepte jag in mig i en pläd och slog mig ner i en av solstolarna för att sola ansiktet ;-) sen tog min lediga dag slut, då samordnaren på jobbet ringde och frågade om jag möjligtvis inte kunde jobba kväll, så kvällen spenderade jag på jobbet :-) gick riktigt bra, dock inte 100% bra fick bli både värktabletter och bäckenbälte på, men ändå skönt att kunna jobba lite igen...
 
 
 
Nu: Sängen !!! är så trött...
 
 
 
 
  Sov så gott så ses vi imorgon
 
 
  Kraam Julia
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Lät som en fin start:)

2012-08-28 @ 02:37:40
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Cicci

Älskar doftljus. Tack för tips om Yankee Candle.

Svar: Så lite så, vilken ,mysig blogg du har ! :))Har tänkt prova doftljusen från Voluspa, är dom bra?

Kraam
Julia

2012-08-31 @ 20:33:04
URL: http://mittfonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0