To celebrate a birthday

 
 
Hugo igår, på jakt efter inslagningspapper till mormors present :-)
 
 
 
 
  Long time no see
 
 
  
Jösses så lång tid det tagit mellan inläggen här nu, förlåt !!! Dels har jag haft struligt med att ladda upp bilder (suck !!) samt haft problem med att överhuvudtaget hunna sitta framför datorn då jag åkt på en elak inflammation i en led i bäckenet :( men nu har jag fått mediciner och smärtlindring så nu håller vi tummarna för att den ger så så snart som möjligt !!!
 
 
 
 
Och självklart fick han välja födelsedagskortet med ;-)
 
 
 
 
 
 
Idag har vi dock tagit det lugnt hela dagen, tyvärr ingen sol men det är inget grabbarna brytt sig om utan har badat både en och två gånger i poolen i eftermiddags :-) skulle gissa på att iallafall två av tre grabbar kommer somna väääldigt fort ikväll...
 
 
 
 
 
 
Happy birthday to you !!
 
 
 
Nu ska vi ha lite lördagsmys här hemma Filip, Hugo och jag, storebror Melvin rymde hem till farmor och farfar Arne för en liten mini kräftskiva och filmmys :-) 
 
 
 
 
 
  På återseende
 
  
  Kraam Julia
 
 
 
  
  
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för den fina tekoppen med Zebrafatet,
boken och sist men inte minst KORTET!!!
Nu förstår jag att Hugo hade valt motivet-
Det förklarar saken..... Kram

2012-08-12 @ 21:50:39
Postat av: Maja

Fina bilder!! :)

Svar: Tack Maja :)
Julia

2012-08-17 @ 12:41:34
URL: http://majjalundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0