Inspiration

 
 
En sak som jag tycker är såå kul inför självaste julafton är snygga inslagningar av julklappar. Så just nu sitter jag och surfar runt efter massor av inspiration. Denna bild fann jag hos Trendenser.se
 
 
 
 
 
 
3:e December, Inspiration & Dunderförkylning
 
   
 
 
 
 
 
Som rubriker lyder, här hemma är vi dunderförkylda allihop, värst av alla är nog dock Hugo och jag. Riktigt riktigt tröttsamt att återigen vara förkyld, med nästäppa, halsont och huvudvärk när vi precis hade blivit friska från förra omgången...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men så är det, bara att kurera sig och se till att bli frisk fortast möjligast, för att vara hemma och va sjuk nu har man ju inte tid med (!!) Hann dock med de som skulle hinnas i helgen, så nu är det adventpyntat här hemma, julstjärnan i fönstret i sovrummet är på plats och julstakarna likaså, och sist men inte minst lyckades jag hitta en liten "minigran" till köket, och så vips så infann sig julkänslorna...
 
 
 
 
 
 
 
 
Och ännu mer inspiration från Trendenser.se...
 
 
 
 
 
 
Denna måndag har vi dock inte haft så mycket julpyssel för oss här hemma, inte mer än att jag pallarade mig iväg för att hämta ut några julklappar som jag klickat hem i förra veckan, men det fick räcka för dagen. Nu är jag helt slut.
 
 
Om en stund: Soffhäng & filmmys med min J
 
 
 
 
På återseende helt enkelt...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annsofi

Vilken bra inspo! Har funderat ett tag på hur jag ska slå in julklapparna i år, nu vet jag hur :-))

Hade gott kramisar Annsofi

2012-12-03 @ 19:52:49
Postat av: Karin O

Gillar de första. Snyggt med svart:)

Svar: Håller med dig !! :))
Julia

2012-12-04 @ 05:09:44
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Ninni - Foto & Vardag

superläckert

Svar: Jaa visst var dom !! :))
Julia

2012-12-04 @ 12:19:52
URL: http://ninnzanlee.blogg.se
Postat av: Eleonore- jultävlingar!

Massa härlig inspiration, men jag hade nog bytt det svarta till rött eller grönt(är alldeles för traditionell :D

2012-12-04 @ 20:44:29
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0