Less is more

 
"Less is more", ungefär så brukar jag julpynta här hemma, lagom är bäst och helst inga tomar ;)) men får väl försöka smyga in en och annan liten tomte för Hugos skull...
 
 
 
 
 
Less is more
 
  
 
 
 
 
Känns riktigt skönt med lördag (trots att jag ska iväg och jobba i eftermiddag), sovmorgon, lååång frukost,  förberedelser inför 1:a advent, jaa, bara en massa mys helt enkelt !
 
 
 
Senare idag ska jag dra med mig min J och förhoppningsvis några barn ut i skogen. I helglen är även Hugos storebröder här, men är man tonåring är väl kankse inte det första man tänker på att ge sig ut i skogen en lördag ;)) men jag får åtminstone med mig en liten herre ut, för Hugo Ä L S K A R att vara i skogen.
 
 
 
 
 
 
 
Den lilla stora snöflinga är från danska House Doctor och adventsljusstaken lika så. 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har i alla fall lite julstjärnor och adventsljusstakar plockats fram (eller egentligen bara julstjärnan, för adventsljusstaken och ljusstaken i fönstret i köket tog jag fram redan i torsdagskväll) Det är nog det absolut bästa med denna årstid, när man får plocka fram all julbelysning, för att inte tala om julgranen...
 
 
 
 
 
 
 
Denna lilla stjärna klickade jag hem ifrån Bloominghome förra julen, och den finns även i år, och på rea dessutom !! 
 
 
 
 
 
 
Och på tal om julgran, så är det just de som jag ska ge mig ut och leta efter, julgran tänker ni, redan ??? Nej nej ni har alldeles rätt, jag är nämligen på jakt efter en liten "mingran" som ska få flytta in här hemma. Men om jag finner någon det återstår att se....
 
 
 
 
 
  
Önskar er en fortsatt fin lördag!!!
 
  
 
 
På återseende
 
  
 
 
Kramar Julia
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0