Nytt från Day

 
Hämtade ut ett paket på posten från nätbutiken Blackballoon.se tidigare i veckan :)) Ska visa er innehållet imorgon jag lovar... !! Ni som följer mig på instagram vet nog dock redan vad det är för något som döljer sig i tygpåsen från Day ;))
 
 
 
 
 
 
 
Söndag kväll...
 
 
 
 
 
 
Nu Ä N T L I G E N är vi på benen igen, allihop i familjen. Känns såå skönt (peppar peppar) att blivit av med förkylningar, hosta och allt vet vad. Nu håller vi tummarna att vi får vara friska ett tag framöver.
 
 
 
 
Idag har  vi inte gjort många knop, fick dock ett litet ryck här hemma tidigare ikväll. Passade på att välkomna den nya energin som helt plötsligt sprätter i mig med att storstäda. Gjort rent luckor i köket, frostat ur frysen (frostfri frys ja tack!!) städat badrummet och torkat golv m.m :)) riktigt nöjd med mig själv..
 
 
 
Så då återstår det väl bara att ta ett varmt bubbelbad och bädda ner sig i soffan med min J framför en film. Som vanligt ingen aning om vad vi ska se, men tror det lutar åt en Johan Falk film :))
 
 
 
 
På återseende raringar...
 
KRAM J
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

tjusigt =)

2012-12-17 @ 10:20:52
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Johanna / Fru form o fix

Vad skönt att ni blivit friska! Här är det tvärt om, hostigt, snorigt och grinigt. Hoppas på en frisk jul iallafall.

2012-12-17 @ 12:52:05
URL: http://jdolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0