Dinner is served





God morgon freeedag


Innan jag hälsar denna härliga fredag välkommen ska jag berätta något för er som inte händer särskilt ofta, igår var det nämligen jag som lagade middag till min älskade lilla familjen :-) För er som inte redan visste de så är det vanligtvis min sambo som lagar all mat här hemma och jag lagar väl mat någon gång per år, på sin höjd en eller två gånger (!), så nu är snart min kvot fylld för detta år ;-)

Idag var vi uppe med tuppen hela familjen, känns dock inte så jobbigt att gå upp tidigt längre eftersom det faktiskt blir ljus redan vid sju-tiden på morgonen, lovely. 

Hugo och J har redan begett sig iväg så om en liten stund ska jag sätta igång och plugga inför kommande tenta i socialpsykologi (har en hel del som ska plöjas igenom) innan det är dags att hämta Hugo på dagis.


Hoppas ni får en riktigt härlig dag

Kramar Julia



P.s Receptet på min lasagne kommer senare...


Kommentarer
Postat av: Carro

Muumms, ser gott ut !! :)

2012-02-24 @ 10:21:52
Postat av: Rut

Vad ska du göra idag? Kram

2012-02-24 @ 11:28:50
URL: http://rruutt.blogg.se/
Postat av: IsaMarie - Fotografi

Oh vilken lyx! Vi lagar oftast mat tillsammans för att båda tycker att det är lika kul (tråkigt). Hade varit så skönt att ha en sambo som verkligen tycker att det är kul att stå i köket så att jag sluppit helt:P



Himla gott det ser ut! Dessutom en snygg bild:)

Hoppas att du har en mysig kväll:)

2012-02-24 @ 18:25:16
URL: http://isamarie.blogg.se/
Postat av: Elma - Mitt liv som ogift!

Ser gott ut! :)



sv: Ja, jag har faktiskt missat det! Men jag får gå in dit och kolla nu på en gång! :) De brukar ju ha snygga saker så varför inte?

Har du några planer för helgen då? :)

Kram!

2012-02-24 @ 21:50:21
URL: http://elmanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0