Härliga fredag


Gårdagens mysigaste lille kille :-)


Välkommen freeeedag !!!


Denna vecka gick minst sagt snabbt, eller vad tycker ni?? Här i lilla Örebro har vi ett helt fantastiskt väder idag. Är betdydligt mer sugen på att packa ryggsäcken med lite goda smörgåsar och ge sig iväg mot Kilsbergen och åka pulka hela dagen istället för att sitta här hemma och plugga :-(

Får hålla tummarna för lika fint väder hela helgen så kanske det kan bli en tur till backen då istället :-)

Om en liten stund ska jag fortsätta att plugga några timmar här hemma, sen är det sova några som gäller, för ikväll ska jag åka och jobba natt för första gången på mååånga år. Det ska faktiskt bli riktigt kul, och dessutom ska jag jobba tillsammans med min finaste Alexandra!! :-)


Tror minsann Hugo skulle vilja ha en egen liten iphone :-)


Nu: Dags för en stor latte och lite mer plugg...


Önskar er en riktigt härlig fredag

Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Stina

Så söt han är. Fina bilder.:-) Stina

2012-02-17 @ 17:35:47
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0