Konsten att vara sig själv

 
Gårdagens söndagsmys bestod av att försöka hinna läsa ut boken "att vara sig själv" (vilket jag inte lyckades med och fick fortsätta med i morse)
 
 
Välkommen måndag !!


Idag har jag haft en "ledig måndag" här hemma, och med ledig menar jag då hemstudier. Tills imorgon ska jag ha läst ut boken av Emma Engdahl - konsten att vara sig själv, som för övrigt är väldigt intressant. Jag ska även ha läst ett par kapitel i ytterligare en bok, så jag har att göra ett tag till ;-)
 
 
Och nej jag satt inte och drack alkohol en söndagskväll ;-) utan inget mindre än denna, riktigt god om jag får säga det själv !
 
 
Om en liten stund kommer dock mina fina killar hem så då ska jag minsann unna mig en liten paus från allt läsande. Lovade nämligen Hugo tidigt imorse att vi skulle se filmen (gissa vilken) "Real Steel" när han kom hem :-)
 
Så nu är det väl bäst att jag går ut i köket och börjar poppa lite popcorn....
 
 
Önskar er en fortsatt fin måndag
 
Kramar Julia


Trackback
RSS 2.0