With the scent of cucumber

 
Snart är våren här och överallt i stan finns det en massa härliga vår och sommar nyeter i butikerna. Denna lilla Maison Belle flaska med doft av cucumber fick följa med mig hem idag. Så ni kan ju gissa vad jag sysselsatt mig med tisigare ikväll...


Heeej raringar !!!


Måndag igen, helgerna går verkligen alldeles för fort tycker knappt vi hann med något alls denna helgen. Imorse var vi uppe med tuppen här hemma och efter en natt med inte alls speciellt mycket sömn (då Hugo vaknat ett flertal gånger) kan jag meddela att jag är sååå trött just nu. Vet inte riktigt var jag ska hittta energi till att plugga senate ikväll ?? 

På vägen hem från universitetet idag svänge vi iallafall förbi stan en snabbis, och som jag skrev tidigare. Trots att det faktiskt fortfarande är rätt så kallt ute så  känns det ändå som att våren alldeles snart är här...
 
Men nu får det nog vara färdigstädat för ikväll ;-) nu ska jag ta och tappa upp ett varmt bad och krypa ner i en stund, höjdpunkten på dagen hihi ! sen blir det plugg och kanske (om inte klockan blir för mycket och jag är för tött) till och med se en film !!


P.s Maison Belles underbara rengöringsspray
går att klicka hem här.


 
Trackback
RSS 2.0