Njuter i solen

 
Bilder från helgen när vi var hemma hos farmor och farfar Arne. Känns att våren är på väg, och de har jag längtat efter såååå länge !! :-)
 
 
Heellooo sweeties !!!


Vilket härligt väder vi har idag denna februaridag nästan så man skulle kunna ta med sig bäckerna ut och sätta sig i solen en stund och läsa. Vårkänslorna spritter i kroppen :-)

Idag hade vi sovmorgon här hemma hela familjen, riktigt skönt då jag satt och pluggade till sent inpå natten igår (blev alltså ingen film igår, men det kankse det blir ikväll, vem vet) tror bestämt att jag inte somnade förens vid 01-tiden :-)

Om en liten stund ska jag fotrsätta att plugga här hemma, imorgon har min grupp och jag nämligen redovisning om social responsivitet med powerpoint presentation och hela kittet ;-) spännade spännnade !



 

Min finaste lille kille med benen fulla av spring.


Nu är det dags att kila, böckerna väntar....


På återseende

Kramar Julia


Trackback
RSS 2.0