Underbara älskade sommar




En sommar i bilder


Nu börjar längtan till våren och sommaren infinna sig mer och mer för var dag som går, kanske är det för att vi snart går in i den sista vintermånaden och den långa vinter börja nå sitt slut,


eller kanske är det för att solen stiger högre och högre upp på himlen och solstrålarna värmer mer och mer....




Allting är bara så fantastiskt underbart när det är sommar. Dygnen tycks aldrig ta slut och grönskan är obeskrivligt vacker...




Snart, snart är den äntligen här igen. Då ska vi springa barfota på gräsmattan Hugo och jag, tills fötterna är alldles gröna...




Hej sötaste


Tidigare ikväll blev jag och Hugo sittandes framför datorn en lååång stund. Så lång stund att jag tror vi sett nästan (men bara nästan) alla bilder som vi tog förra sommaren. Nu kan jag nog inte annat än längta ihjäl mig efter våren, sommaren och värmen...

Tänkt så fort man glömmer, känns som om jag knappt minns hur det ser ut när det är grönt ute, när träden är fulla av blad och gräsmattan nästan är bländande grön, visst är det lustigt.

Men än är det ett tag kvar och tills dess får man hålla ut !

Nu ska vi ta tag i lite kvällsrutiner här hemma, Hugo (som fortfarande är vaken) ska borsta tänderna och krypa ner i sin säng. Sedan ska vi läsa bok sen är det dags för våran lille prins att sova, och det är det nog för mammai familjen med, jösses så trött jag varit idag.


På återseende imorgon igen

Kramar Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0