Välkommen onsdag




God morgon raringar !


Här hemma är vi uppe med tuppen idag, jag vaknade till och med långt innan alarmet på iphonen ringde så jag har varit vaken ett bra tag nu :-)

Till frukost idag fick det bli yoghurt med grantäpple. Måste faktiskt erkänna att detta var första gången jag köpt hem granatäpple. Fullkomligt älskar granatäppeljucie (så för er som inte testat de ännu, gör det!!). Jag får nog även köpa hem fler granatäpplen, för även detta var riktigt smarrigt !! :-)

Om en liten stund har det blivit dags att bege sig mot universitetet, och idag ska vi hålla våran lilla "mini - föreläsning" om social responsivitet (som jag skrev igår) Ska även bli super skoj att få se resten av klassens alla presentationer, spännande dag idag !!


Hoppas ni får en härlig onsdag

Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Jennie ♥ - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

sv: ja fast min utbildning finns inte riktigt på en skola ;) de handlar om de andliga/mediala.

allt bra med dej?

2012-02-29 @ 14:57:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0