A cup of té

 
Älskar att krypa upp i soffan på kvällen, kura in sig i en stor och varm filt och njuta av en kopp te. Så avkopplande, vardagslyx helt enkelt.


God kväll sweethearts !


Vilken skön dag denna onsdag blev till slut. Har fått en hel del plugg gjort, har fått mig en (liten) powerwalk och en massa friskluft, och jag har fått det bästa av allt: Hämtat en jätte glad Hugo på dagis :-)

När vi gick ut i hallen på dagis för att ta på Hugo overallen titta han
på mig och sa:
 
- mamma, jag saknat dig
 
Det är sånt som får ens hjärta att smälta, min underbara lille kille.


Imorgon har vi en dag med massa måsten, och prio 1 är att få tag på det böcker till kursen Socialpsykologi (som jag läser just nu) som jag fortfarande inte har. Åter igen leta böcker med andra ord.
 
Tänk om det kunde finnas ett ställe som hade alla böcker som man behöver inför olika kurser, hur smidigt vore inte de !!!? 

Nej, dags att smyga in och sätta sig i soffan tillsammans med min J (och min stor kopp med te såklart) ikväll ska vi (jag) se på en av mina favorit filmer, nämligen denna.


Natti natti

Kramar Julia


Trackback
RSS 2.0