Dreams of spring







Nyheter från Day Home. Så mycket snyggt. Dessa kuddar är ju som
gjorda för vårat vardagsrum, vill ha !!!



Välkommen tisdag


Inne på dag två denna vecka och dagarna tycks springa iväg, dessvärre är det nog bara dom som springer tillskillnad från en annan ;-) men var sak har sin tid...

Dagen till ära hade jag faktiskt tänkt ta mig en riktig powerwalk i eftermiddag men med tanken på ishalkan vi har här hemma hos oss så ska jag nog tänka om. Får snällt vänta helt enkelt, dessutom är det låååångt kvar till sommaren (!!)

Nu ska jag sätta mig några timmar och läsa på inför morgondagens föreläsning i kursen socialpsykologi, ska bli sååå spännnade!! :-)

Ses kanske senare...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0