Årets första semla


Mmmm så gott det är med semlor, nästan så jag hade glömt bort hur fantastiskt goda dom faktiskt är !! :-)


En liten uppdatering..


Imorse var det riktigt kallt när vi åkte hemifrån och ännu värre lär det vara imorgon då vi ska ge oss iväg betydligt tidigare än idag :( brrrrr 

Det är just denna årstid som får mig att fundera på varför jag/vi egentligen bor här i (kalla) Sverige. Tänk att bara packa ihop och flytta hela sitt liv någon helt annanstans, och med annanstans menar jag, hmm Spanien kanske...

Om en liten stund ska jag sätta mig i soffan med en stor kopp te nr 3 för kvällen och läsa "Det socialpsykologiska perspektivet" - Ja okej då, det finns en bra sak med vinter, TE !!


Min lilla nyhet till er bloggisar:


Tidigt på måndags morgen den 30 januari föddes
två helt underbara små tvillingspojkar.
Min bror Joel och hans Fru Elin har nu
tre små söta barn :)

STORT Grattis, tänker på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0