Min lunch


Detta var min lunch denna måndag, Keldas milda tomatsoppa med en klick creamfresch i ! Hur enkelt som helst och riktigt gott :-)


Tjingeling !!


För en som mig som spenderar cirka 1 timme i veckan i köket (bakar, och gör kaffe) så är dessa måltider perfekta och förvånadsvärt goda är dom också! Kan rekommendera Keldas fisk - skaldjurssoppan med, mums mums !  


Tomatsoppa & rostad brödskiva till. I bakgrunden ligger dagens bok (Det socialpsykologiska perspektivet).


Nu kommer alldeles strax mina killar hem, så det är bäst jag fixar iordning mig lite, dricker upp min latte och sedan är jag redo för att bege mig iväg...


P.s Imorgon ska jag berätta en nyhet för er som jag fick veta idag !!! :-) Happy Happy !!!


Önskar er en fortsatt härlig måndag

Kramar Julia




Kommentarer
Postat av: Malin

JAAAAA!!!!! Hoppas det gäller det du skrev om i mejlet=) Håller tummarna!!!!



Väntar med spänning



PoK

2012-01-30 @ 21:33:53
Postat av: Julia

Hej finaste Malin!



Tyvärr handlar inte nyheten om de jag skrev i mailet ;-) men det ser dock ljust ut på den fronten...



Stor kram

2012-01-31 @ 13:45:55
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: victoria

Vad snyggt du har fotat maten. :)

2012-01-31 @ 18:59:18
URL: http://www.modernthem.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0