With the smell of chocolate






Chocomania by Body Shop


Chocomania Bydo Butter är perfekt när du behöver fuktighetsbevara och mjukgröra huden. En härlig och krämig formula som fuktighetsbevarar huden upp till 48 timmar och doft av ljuvlig choklad. - Ja tack !






perfect for someone who loves chocolate


Här om dagen var jag inne och kikade runt lite på Body Shops hemsida och fann dessa !!! Vågar inte ens fundera på hur gott dom luktar i verkligheten, men förmodligen så gott så man skulle kunna råka smaka lite i förbi farten... 




Idag har jag en "ledig måndag" här hemma, det vill säga inga föreläsningar eller seminarium. Har dock tre (två) stycken böcker som ska vara utlästa senast den 10 februari samt den 3 februari, så hittills denna måndagsförmiddag har jag läst en massa och druckit minst 3 koppar te, för usch så kallt det är (i och för sig inte här inne men jag fryser ändå).

Senare i eftermiddag får jag däremot en liten paus från allt pluggande för då ska vi bege oss iväg och inhandla lite presenter....


På återseende raringar

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0