Att vara en stolt faster

 
Här om dagen var vi hemma hos min bror och hans fru på en liten kvällsfika och då passade faster Julia på att gosa med Hugos fina kusiner så klart här sitter jag med Viggo i famnen ;-)  M Y S !!!
 
 
 
  Heej raringar !!
 
 
 
Har ni haft en bra lördag?? Själv var man uppe med tuppen idag och klev utanför dörren vid 06.15 (!!) alldeles för tidigt om jag får välja ;-) Nu har jag precis kommit hem till mormor där jag ska sova inatt. Blir en riktig grabbkväll hemma, och om jag inte minns helt fel skulle dom spela x-box och sen när Hugo lagt sig skulle pappa J och dom stora grabbarna titta på Matrix :-)   
 
 
 
En stolt faster med lilla Viggo i famnen :-)
 
 

Nu ska vi snart äta en bit paj och dricka ett glas rött och kika lite på "Grattis kronprinsessan" innan det har blivit dags att sova...

 
Imorgon kör jag sista passet sen är det dags för leeeedighet igen !!! ;-)
 
 
 
  Önskar er en toppen söndag
 
 
  Kraam Julia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0