Fairly Nuts

 
Ben & Jerry´s, finns det någon godare glass ???? :-)
 
 
 
 
  Heeej raringar !!
 
  
  
 
Idag har vi svampplockning på "schemat" här hemma, har minsann fått höra att det ska finnas en massa gult guld i skogarna, och det måste vi ju så klart undersöka ! :-) måste dock erkänna att jag tycker bäst om trattisarna men dom har inte riktigt kommit ännu :-)
 

Så just nu står pappa J och steker ägg till äggsmörgåsarna för fulla muggar, och Hugo och jag ska alldeles snart hoppa i gummistövlarna, sen bär det iväg...
 
 
 
 
Min favorit  är dock fortfarande Strawberry Cheesecake, såå himla god !!
 
 
 
 
Det får dock bli en kort svampplockning då mamma Julia ska infinna sig på jobbet klockan 16, så typsikt ! Så det är väl bäst att vi ger oss iväg så vi hinner plocka lite, för imorgon kväll ska vi hem till Anki och Rickard och äta anka och till den behövs det gula kantareller !!! Mums :-) 
 
 
 
 
 
  Hoppas ni får en riktigt fin onsdag
 
  
  Kram Julia
 
 
 
 
  
  

Kommentarer
Postat av: camilla

Håller med, bästa glassen! Nu är jag tillbaka efter en tids uppehåll. Hoppas ni mår bra!

Kramar

2012-07-19 @ 12:57:10
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Karin

Ser smaskens ut:)

2012-07-19 @ 16:46:00
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0