Att njuta

 
 
Sol, en enkel cappuccino och nya Elle Interiör, kan inte bli så mycket bättre start på dagen :)
 
 
 
 
  Välkommen härliga lediga tisdag !!!
 
 
  
Idag mår vi mycket bättre här hemma, såå skönt ! Har till och med suttit en stund på framsidan under parasollet och njutit av en cappuccino med nya Elle Interiör och en pladdrandes liten Hugo med så klart ;-)
 
 
 
 
De är dessa dagar jag kommer sakna mest, att kunna sätta mig i skuggan under vårt parasoll och bara njuta av att det är varmt och att det är sommar, så härligt !!
 
 
 
 
Denna lediga tisdag hade vi tänkt spendera i någon fin skog här i trakterna omkring där vi bor och plocka svamp, men icke !! Sen jag började jobba i våras har jag fått ganska så mycket problem med mitt bäcken igen, finns både fördelar och nackdelar med ett icke stillasittandes jobb :/ 

Så någon skogsvandring blir det inte vi stannar hemma idag istället. Senare i eftermiddag får vi dessutom besök av våra fina vänner Sara och Nino som vi inte träffat på såå länge !! ska bli kul att få träffa dom igen :-)
 
 
 
 
Från köksfönstret...
 
 

Nu ska jag ta och göra iordning mig lite, går fortfarande omkring i myskläder här hemma. Skönt att vara ledig helt enkelt ;-)
 
 
 
 
  Ha en fin tisdag vänner !!
 
 
  KRAM J
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0