Nya solisar

 
 
 
 
 
 
Oj så svårt det ska vara (!!!) är just nu på jakt efter ett par nya solisar då mina absoluta favorit solisar gick sönder för ett tag sedan. Hade dock inte riktigt tänkt mig att det skulle ta så lång tid att hitta ett par nya, i alla fall inte så här lång tid (närmare 3 månader) har ju så klart inte varit helt utan, då hade jag varit blind vid det här laget, lever nämligen mer eller mindre i solisar på sommaren...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina förra solisar var av märket Ray ban, såå sköna, snygga och jättebra skydd från solen. Men frågan är om man kanske skulle gå på ett helt annat märke denna gången (??) känns lite tråkigt att köpa ett par Ray ban ännu en gång, i och för sig har jag varit super nöjd, men lite förnyelse är aldrig fel :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla dessa har jag dock hitta på nätet vilket ju är såå smidigt, bara att klicka hem ett par, när man bestämt sig för vilka man ska ha vill säga ;-) Lutar nog åt Marc Jacobs eller Guess, vilka tycker ni ??? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag snart bädda ner mig i soffan framför en film med min J, sen är det nog dags att sova. Även morgondagen bjuder tydligen på S O L och det vill vi ju inte missa ;-)
 
 
 
 
 
  På återseende imorgon igen
 
 
  Kraam Julia
 
    
 
 
    

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig, tycker Guess och Marc Jacobs är snyggast. Är så många som har Ray ban nu för tiden.

Kramisar Anna

2012-07-21 @ 22:43:15
Postat av: camilla

Förstår precis vad du menar med att köpa ett par exakt likadana fast man trivs så bra, tråkigt att dom gick sönder! Jag tycker du ska satsa på Marc Jacobs! Riktigt snygga på bilden du visar!

Många kramar Camilla

Svar: Ja det känns ju aningen tråkigt, hade dessutom haft mina Ray ban i nästan 3 år :( och inte gick dom att laga heller...
Marc Jacobs är också super snygga, hmm detta kommer bli svårt ;-)
Kraam
Julia

2012-07-22 @ 09:31:43
URL: http://camillasum.blogg.se
Postat av: Emma

marc jacobs eller rayban helt klart!

2012-07-22 @ 12:20:43
URL: http://emmasays.se
Postat av: Karin

De var supersnygga allihopa men föll pladask för Marc Jacobs:)

2012-07-22 @ 15:12:35
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: camilla

Haha, förstår det! Alla var ju fina men tycker du ska köra på MJ! ;)

Kram fina du!

Svar: Det blev ett par Guess, mätte MJ efter mitt ansiktet och dom verkade så himla små :( så jag våga inte klicka hem ett par såna dessvärre!
Får bli ett par MJ till nästa sommar istället ;)
Julia

2012-07-29 @ 22:52:32
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: camilla

Ja, det som är det värsta när man inte kan prova på plats. Har själv gjort missen att inte mäta och fick hem ett par tok för stora.

Guess blir nog alla tiders dom med! ;)

2012-07-29 @ 23:17:22
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0