A delicious breakfast


Min frukost denna lördagsmorgon.


God morgon lördag !


Denna lördag blev det en minst sagt lååång sovmorgon här hemma då vår lille prins inte somnade förens vid 22.30 (!) igår kväll, busen...

Jaha då blev det ingen filmkväll för mamma och pappa i familjen tänker ni nu, men skam den som ger sig. Det blev minsann ett två glas rött och lite goda ostar samt en bra film vid namn The big year



Havregrynsgröt, mandel, tranbär, äppelmos och 1 msk psylliumfrön, mums !!


Denna härliga lördag ska jag se till att kicka igång snart med lite läsning inför tentan på tisdag (har väl sissådär 300 sidor sammanlagt som ska läsas + att jag måste förstå vad det står också vilket inte alltid är jätte lätt när man läser om en massa olika begrepp och teorier hit och dit inom socialpsykologin).

Men jag får nog se till att klämma in en liten paus med, kan ju inte sitta hela dagen ;-) men vad vi ska hitta på för bus en dag som dena är inte riktigt bestämt ännu.


Vi ses kanske senare...

Kraam Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0