Bath time


En lycklig liten badkille tidigare idag :-)


Heelllo sweeties !!


Oj vilken start på veckan, upp tidigt och iväg med Hugo till dagis och mamma till universitetet för att förbereda med arbetsgruppen inför seminariet på onsdag, sedan hem och hämta väskan med badkläder som jag glömde ta med mig imorse sedan till dagis igen för att hämta Hugo och vidare till det lilla badhuset som ligger alldeles i närheten från där vi bor :-) ppuuuhh (!!!)

Busy busy, men vi har haft en riktig toppen måndag och det är ju huvudsaken :-) Nu däremot sover vår lille herre som en prins och var dagen till ära inte särskilt svår att få i säng...


Hugo på språng


Imorgon blir det dock inget badade efter dagis men däremot en liten cykelutflykt för imorgon ska vi få hela 19 grader här i lilla Örebro !!!! bara hålla tummarna att det stämmer....

Nu ska jag fortsätta att plugga lite här hemma sedan blir det nog sängen, kika en stund på tv sen sova :-) inte bara Hugo som blir trött av att bada !



Ses imorgon igen

Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Emõke

Underbara bilder!

2012-03-27 @ 11:46:02
URL: http://prinsaroprinsessor.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej!

Vad kul att bada! Det är något extra med barn och vatten alltså, det slår nog det mesta!

19 grader varmt? Jag bor helt klart på fel ställe!!

2012-03-27 @ 18:37:32
URL: http://anntornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0