Lovely


Denna minst sagt jätte goda nougattårta hade mormor med sig hit igår eftermiddag då vi hade lite födelsedagsfriande här hemma :-)


Äntligen...


Äntligen äntligen är tentan över för den här gången, nu gäller det bara att hålla tummarna för att det gick vägen. Jösses så trött man blir efter en tenta, hela 4 timmars skrivande (!) Puuust. Har nästan lite skrivkramp i handen fortfarande :-)

På tal om någon helt annat, har ni sett vilket väder det ska bli det kommande dagarna ?? Sol Sol Sol och 15-16 grader varmt, helt otroligt !! :-) Så imorgon är det vi (Hugo och jag) som packar med oss lite mellis och äter uteomhus i fina vädret !! Mys :-)

Nu ska jag krypa upp i soffan framför en film med min J, det är jag minsann värd en dag som denna ;-)



Natti natti raringar

ses imorgon



Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Mums! Så fin och så god den ser ut! :)



Hoppas det gick bra på tentan! Själv tänkte jag plugga idag, men dras med förkylning... Blir inte så lätt att plugga då!



Kram!

2012-03-20 @ 23:00:05
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0