Our bedroom


Denna söndagskväll jag spenderat framför strykbrädan och styrk överkast och gardiner till sovrummet. Finns det något tråkigare??? Men det är alltid skönt när det är gjort ;-)

Och helt plötsligt är det söndag...


Jösses så fort tiden går, redan söndag kväll och snart dags att gå och lägga sig. Hmm var tog denna helgen vägen egentligen ??? Men med en kommande fullspäckad vecka så är det snart helg igen ;-)

Denna söndag har vi gjort lite allt möjligt. Grillat korv, gått en promenad längt med svartån, tittat på ankor (som enligt Hugo tycker jätte mycket om att simma, leka i vattnet samt att dyka ;-) hihi)

Kvällen har jag dock som jag skrev spenderat vid strykbärdan här hemma. Är ju såå fruktansvärt tråkigt att stryka men byte av gardiner i sovrummet var ett måste (!!), och nu kanjag dessutom äntligen bocka av de måstet √



Är lite sugen på att göra om i vårt sovrum nu till sommaren, vore inte helt fel med vitt parkettgolv, eller vad tycker ni?? Ska nog ta upp denna idé med min kära J hihi ;-)


Nu ska jag ta och läsa igenom lite böcker här hemma, tenta om 2 dagar (eller egentligen bara en) usch och fy har inte alls lust att sitta och skriva tenta på tisdag. Bara hålla tummarna att det går vägen...


På återseende imorgon

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Sinta

Jättefint sovrum, älskar sängen, kronan i taket och stolens vackra ben som skymtar fram. Det ser verkligen ut som en vilsam fristad. Lycka till med pluggandet idag! Kram S

PS: Fikonmarmelad är verkligen sååå gott ;)

2012-03-19 @ 09:55:21
URL: http://sintasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0