Through a fisheye



Hugo går omkring i sin egna lilla värld och utforskar precis allting som kommer i hans väg

Njuter i vårsolen :-)


Välkommen torsdag !!!


Denna morgon var det minsann inge vidare toppen väder att vakna till, men det kan ju inte vara sol varje dag, tror man blir lite bortskämd minst sagt ;-)

Kunde dock inte låta bli att bli lite nyfiken på helgens väder, och som det ser ut nu så bjuder den på sol sol sol !!! såå härligt !! och håll i er, på måndag nästa vecka ska det bli hela 12 grader varmt (!!!!) i Örebro kanske jag ska tillägga ;-)




Nej, nu går vi åt det här hållet...


Mamma Julia, "helt i sin egen värld" på väg ner till sjön ;-)


Om en liten stund ska jag bege mig mot universitetet. Förberedelser för grupparbete och redovisning nr 2 står på tur. Ingen tid för att vila här inte...

Men innan dess ska jag skriva en liten lista på lite spännande "pysselgrejer" som ska införskaffas innan helgen gör entré. För ihelgen ska jag minsann göra klart ett litet mini projekt här hemma ;-)


På återseende

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Sinta

Oh vad spännande att med det lilla projektet! Ser fram emot att se vad det är. Du har så fint ljus på dina bilder, är det kameran eller PS som gör det så bra? Önskar dig en härlig fredag och hoppas att du får vakna till sol ;)

2012-03-08 @ 22:18:02
URL: http://sintasvarld.blogspot.com/
Postat av: Milena - mamma till Leah

Hejsan!



Såg att du kikat in hos mig, vad härligt att du hittade till mig med! Jag fick äntligen till kommentarfältet, så nu kunde jag godkänna kommentaren hehe.



Vilka härliga vårbilder du har tagit, riktigt häftiga! Vad är det för kamera du använder? Jag gillar också ljusheten i dom :)



Hoppas du har en fin vårdag!



Kram Milena

2012-03-09 @ 16:33:27
URL: http://find-infinity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0