Mor & dotter eftermiddag


En stycke bild på moi och så några pics på slottet med såklart ! ;-)


Heelloo sweeties !!!


Häligt med fredag eller hur !?? Jag har haft en riktigt toppen fredag, och än är den inte slut !! ;-) Fick bli en lugn och mysig förmiddag då Hugo fortfarande är hemma från dagis pga hostan. Så vi har tittat på film och läst böcker precis hela förmiddagen :-) 

Eftermiddagen spenderade jag tillsammans med min kära mamma. Först blev det en liten sväng på stan och så avslutade vi med varsin öl och lite plocktallrik på O'Learys här i Örebro.


Min fina mamma framför slottet


Här hemma pågår det fredagmys för fulla muggar just nu. Hugo och jag har precis kommit upp ur ett varmt bad och nu är det kojbygge i vardagsrummet som gäller. (Hugo sov nämligen middag en stund idag därav all energi denna fredagskväll) men om en liten stund är det nog dags för vår lille herre att krypa ner i sängen...

Senare ikväll: En bra film, ett glas rött och så lite goda ostar på de, kan inte bli bättre ;-) 




Hoppas ni har en riktigt mysig fredagskväll


På återseende imorgon igen



Kommentarer
Postat av: Milena - mamma till lilla Leah

Det är så vackert med slott, tänk så gammalt, och tänk vad mycket folk som gått runt där under många många år! :)



Vilken söt mamma du har, ni var oerhört lika tycker jag :) Hur gammal är Hugo?



Kram och hoppas ni får känna på solen idag! Här ser det mörkt ut.. :(

2012-03-17 @ 08:50:35
URL: http://find-infinity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0