Favorit i repris


Hugo i fredags kollar in fontänen vid järntorgret inne i stan.


Heelloooo sweeties !!!


Blev en ledig tisdag här hemma för oss då tanken egentligen var att jag skulle träffa ett par i min klass och förebereda inför det examinerande seminariet på torsdag, vi bestämde dock igår kväll att vi skulle ses på onsdag istället.

Så om en liten stund ska Hugo och jag bege oss in till mormor och då ska vi så klart stanna till vid den stora fontänen och titta på vattnet!! :)


Tror minsann att någon är lite sugen på att springa in bland allt vatten i fontänen !! :)


Så nu ska jag ge upp solandet för idag och ta och göra iordning mig lite, sen bär det av mot stan :) frågan är bara om man ska ta  shorts eller jeans på sig ???


Önskar er en härlig och solig tisdag !!

Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Karin

Vad mysigt det låter, fina bilder!

2012-05-22 @ 16:01:50
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: camilla

Visst är det svårt att klä sig och framförallt dom små när det är så varmt. Fyller hela väskan med extra kläder (i onödan!) Haha..



Vad härligt med mor och dotter-resa! Hoppas ni får det toppen, Rhodos är så fint!



Kram

2012-05-22 @ 21:00:20
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0