My favorite

 
Nougat London, min absoluta favorit när det kommer till handkrämer !!
 
 
Hello sweethearts !!


Nu äntligen känns det som om jag kan börja bocka av  på riktigt bland alla inlämningsuppgifter och seminarium, vilket känns såå himla skönt. Nu återstår endast några uppgifter samt två seminarium, sen kan man äntligen koppla av!!

Så som ni kankse förstår är det busy busy som gäller här hemma på dagarna med allt från vardagssysslor till en jäkla massa studier. Men tidigare ikväll släppte vi allt som har med stuider att göra och åt middag och passade på att umgås med ett par nära vänner. Mycket välbehövligt! :)


Här om dagen kom äntligen min handkräm från Nougat London som jag klickat hem för en tid sen.  Perfekt att ha i handväskan eller ha med sig när man är ute och reser ;) (Här hittar ni några av Nougat Londons produkter)
 
 
Om en liten stund ska jag ta och krypa ner i sängen, är riktigt trött efter en lååång och slitsam dag och till råga på allt har det dessutom regnat hela dagen, usch ! Får hålla tummarna för att helgen bjuder på solsken..


 
 
Natti Natti raringar
 
 
Kraam Julia
 


Trackback
RSS 2.0