Tävla med Jotun


Nu har även hallen här hemma fått sig några färgklickar. Passade nämligen på att måla lite fler detaljer i kulören Pion från LADY sensitive som jag har ett samarbete med just nu, där även du kan vinna ett presentkort på just LADY sensitive för ett värde av 2000:- Klicka här för att komma till tävlingen.




En färgklick


Min första tanke när jag bestämde mig för att måla om min pall var att den absolut skulle bli svart (!) men efter att jag funderat en stund så kände jag att det kunde vara kul med en liten färgklick här hemma för omväxlingsskull :) Sagt och gjort, jag valde helt enkelt kulören Pion !







Blev faktiskt riktigt nöjd med resultaten, och det piggar verkligen upp med lite färg här hemma då allting annars har en tendens att vara mer åt det svartvita hållet ;)

Idag har jag en hel del plugg som ska tas tag i, dock enbart läsning vilket känns skönt. På tisdag har vi det näst sista seminariet i den här kusren (iallafall för min del då jag antagligen ligger och solar i någon solstol på Rhodos när det sista seminariet äger rum, jag kommer dock få lämna in en skriftlig uppgift istället).

Nu: Dags att slå upp böckerna och sätta igång med läsningen...



Önskar er en härlig lördag,

och glöm inte bort att gå in och tävla nu!!


Kraaam Julia



Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Åh så fint!



Det var ett fint hus, men det kändes inte helt hundra tyvärr =/



Hoppas du får en trevlig söndag och lycka till med pluggandet! =)

2012-05-13 @ 09:29:29
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag skulle vilja fråga var du har köpt din tidningskorg i vit plåt ?? Tack för en underbar blogg !! :)

2012-05-21 @ 18:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0