Dinner is served


Gårdagens middag som vi åt tillsammans med våra vänner Sara och nino bestod av, Ćevapčići, bosniskt bröd, yoghurt, ajvar, tzatziki och massor av grönsaker till :)


Hääärliga freedag !!


Och så blev det äntligen fredag, eller vad säger ni ?? Finns inget skönare än fredagar spciellt efter en vecka full med en massa måsten. Dock är hade det ju kunnat vara lite trevligare väder, men man kan ju inte få allt ;) nu ska vi njuta av att det är fredag !!! 

Denna fredag kväll ska vi inte gör någonting annat än bara ta det lugnt och mysa, riktigt skönt att vi för omväxlingsskul inte har något inplanerat. Just nu sitter vi nerbäddade under täcken och filtar och en massa kuddar i soffan hela familjen och ser på " Dumma mig". Eller rättare sagt pappa J och Hugo tittar på "Dumma mig" och jag sitter med laptopen i knät och passar på att uppdatera lite här inne ;)



God mat, underbara vänner och en massa skratt,

livet är bra härligt !


Har ni aldrig ätit Ćevapčići förut så kan jag verkligen rekommendera de, godast är det om man köper färsk Ćevapčići, vi brukar köpa de av en kötthandlare här i stan, blir så klart godast då :)


Dessa rader får nog dessvärre räcka för nu. Ska försöka vara lite mer social med mina killar här hemma, Hugo sitter nämligen här bredvid och frågar om jag inte är färdig snart hihi :)

Hoppas ni får en fortsatt härlig fredag !


Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Camilla

Bästa med sommaren är självklart den fräscha maten :-) jättefina bilder!

2012-05-11 @ 21:01:40
URL: http://Http://soglam.blogg.se
Postat av: Annika Soulcityguide

Galet snygga bilder!

2012-05-11 @ 23:21:03
URL: http://soulcityguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0