Älskade vän

 
Anki med lille Texas i famnen och så jag vid deras sida :)) Hade som plan att ha med min Hugo på kortet också, men den planen hade inte Hugo ;)) (bilderna är i från överraskningsdaten tidigare i veckan
 
 
 
 
 
 
Nu tar vi helg...
 
 
 
 
  
Idag är det torsdag, men nu tar vi helg för imorgon är vi lediga hela familjen vilket ska bli såå skönt !! :)) Även om man har lite lediga dagar i veckan så känns det ändå speciellt när helgen kommer på något vis, och denna helg är det ju dessutom Fars dag och det ska vi fira så klart !! :))

 
 
 

Som jag skrev igår så blev det en runda på stan för min och Hugos del, och vi kom hem med lite utav varje :)) kläder till Hugo, farsdagpresent åt pappa J och så en ny sorts kaffebönor från Kaffemästaren till mamma i familjen ! :)
 
 
 
 
 
 
Önskar vi bodde närmre varann så vi kunde träffas precis när vi ville, min fina vän !
 
 
 
 
 

Nu ska jag ta några vändor ut till förrådet här, har börjat med ett litet projekt här hemma (vilket krävde en storrensning här hemma) herregud så mycket skräp man samlar på sig, var kommer allt ifrån (??) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fortsatt fin kväll
 
 
 
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0